tirsdag den 31. december 2013

Hvad er dit nytårsforsæt?


Så er der 1 dag tilbage af 2013. Det er ved at være tid til at tænke tilbage på året, der gik. Og frem på et nyt og spændende år.

Har haft et dejligt år, med en masse skønne nye oplevelser.  Men 2014 byder på forandringer, der giver mig sommerfugle i maven af spænding.

Har brugt december på at overveje, hvad årets nytårsforsæt skulle være.

Drømme vægten er nået, det der med træning og mig er et mål, der er dømt til at mislykkedes (selvom jeg godt ved min ryg ville elske mig langt mere)

Men hvad skal man så? Når jeg nu skal være realistisk og lave et forsæt, der er til at overholde :p




Nytårsforsæt for 2014 

1.  Komme mere fast på LCHF
    • Har simpelthen været noget sløv her den sidste halvdel af december, og det kan mærkes på humør, helbred og huden ikke mindst (samvittigheden får desværre også et hug, selvom jeg havde besluttet at december ikke var striks)
2. Få styr på de der madplaner
    • Er jeg den eneste der har en tendens til at købe flere grønsager end vi kan nå at tygge os igennem inden de ikke er sjove mere. Nu skal vi til at lære at være realistiske her hjemme :) Og købe ind med hovedet og ikke med hjertet.

Hvad er jeres nytårsforsæt for 2014 :) ? Og har 2013 været så skøn som i havde håbet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar