mandag den 9. december 2013

Blomkålspizza

Magnus er en meget sund dreng. Og i virkeligheden har vi aldrig spist ret meget fastfood og slik.

Måske er det fordi det aldrig rigtigt er et hit når det bliver serveret?

Jeg vidste jo godt pizza ikke rigtig fungere her hjemme, men jeg var altså nød til at prøve alligevel

Min lille småtspisende dreng endte med at spise 4 stykker pizza. (jeg spiste det samme)
Så det må siges at være en succes.

Normalt er alene bagning af bunden for meget til jeg gider lave pizza, men det her tog 10 min at kast sammen og trykke ud på pladen.

En ting er sikker! Det er ikke sidste gang jeg laver pizza

Opskrift

  •  400 g hakket blomkål
  • 2 æg
  • 150 g revet cheddar el. lign.
  • 1 spsk oregano
  • 2 spsk loppefrøskaller
  • lidt salt

Bland alle ingredienserne og tryk dem ud på pladen. 
Bag 10 - 15 min v. 230 g til den er gylden.
Jeg bruger bare hakkede tomater oven på bunden.
Tilsæt det ønskede fyld.
Her er det parma skinke, oliven, revet ost og soltørrede tomater. Men et drys timian.
Bag igen i 10 - 15 min


Taget fra madbanditten.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar