onsdag den 11. december 2013

Omelet m. Laks og Avokado

"24 timers forberedelse... Jeg er da færdig kl. 12" 

Eller noget.

Har været i gang i næsten 12 timer, og har kraftigt undervurderet det her :p
Så idéen om at lave flæskesteg med rødkål og æbleskiver til dessert døde en smule.

Magnus spiste ved sine bedsteforældre, og jeg. Ja da klokken var 20. gik det op for mig jeg vidst også burde spise. Så det skulle lige gå hurtigt.

Det blev til en omelet (Altid dejlig simpelt)

I samme forbindelse fik jeg da lige lavet en ny sten til træ :) (ja jeg er underlig) nu hvor den anden er kommet op.

Opskrift (omeletten) 

  • 2 æg
  • en skvat fløde
  • salt og peber
Pisk ingredienserne sammen, fyld på forvarmet pande.


Fyldet

  • 100 g varm-røget laks
  • 1 avokado
  • flødeost
Skær avokadoen i skiver og mos laksen.
Smør osten på den færdige omelet, læg laksen ovenpå og derefter avokado.

(Det er super godt med citron og kaviar)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar