søndag den 30. marts 2014

Dit liv i tal

"If you don't succeed try, try again"

Det er og bliver bare det dejligste citat.

Med disse ord i hovedet, valgte jeg endnu engang at prøve det der med planlægning.

Denne gang har jeg valgt et skema, for noget MÅ jo virke.

Det kommer af en ganske simpel grund. Ligeså naturligt som min kost falder mig, ligeså unaturligt falder idéen styrketræning mig.

Måske er grunden at jeg har været VIRKELIG heldig i mit vægttab. For let´s face it. Hvor sandsynligt er det lige, at man gennemgår et stort vægttab, uden motion, og ikke ende med en dybt deform krop.

ikke desto mindre... Nu skal det være. Ikke midste på grund af min seneste besættelse; målebånd.

Lykken er, at være så konkurrenceminded som mig. Buhu.

Se dit liv i tal, Hvad er din afhængighed

Igennem de første 20 kg vægttab var jeg nærmest afhængig af min vægt, kunne seriøst finde på at hoppe op både 4 og 5 gange ugentligt. super sund indstilling, I know

De næste 10 - 15 kg var noget hårdere, her kom kalorietælning på banen. Her var jeg da for alvor hooked på tal, vægt i statistik, vejning af mad, endomondo til motion, der så senere kunne skrives ind i min fine kalorietælningsapp. 

Så kom LCHF, for en 9 10 måneder siden, app'en blev afinstalleret, vægten fik et max på 1 gang pr. uge (måske 2 i starten) Herved havde det faktisk lykkedes mig at komme ud af mit "Se dit liv i tal"

Men for et par måneder siden fik jeg denne fantastiske idé. "Du skal da til at måle dig!" But Why? Så nu er jeg lidt tilbage. Hmm.

Hvilken afhængighed slap du af med? Og hvad fik du i stedet? Hvis du fik nogen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar