torsdag den 20. februar 2014

Fedtmangel

Dag 4:

Torsdag er "idræt i skolen dag", og overkropstræning. Og hvordan går det så når man siger 1½ times idræt + ømhed i lårene + overkropstræning. Ja, så er man træt bagefter.

Fik mig dog en dejlig aftentur på en times tid, den kvikker altid op.

Jeg havde desuden lavet en ret så fatal fejl i dag... Jeg har simpelthen fået ALT for lidt fedt i dag, så har haft de sygeste cravings mange gange i dag.


Den ting der bare var lige i øjet i dag var bønne-fritterne. Vi lavede bønnefritter med blomkålsbearnaise, hakkebøf og bløde løg. Og for første gang er det lykkedes at lave helt sprøde og lækre fritter. Så optur.!

JEg har lavet det før, så opskriften er her.

Jeg har desuden haft fat i min bounty igen, men måtte desværre varme den op og kigge lidt, den smuldre simpelthen alt for meget. Dem må jeg se på ige i morgen. De skulle jo gerne være klar til fredagsslik. Ellers må der improviseres.

Glæder mig til weekend, så skal der bages Oopsies, "knæk"brød, og en af mine favorit tigerreje-retter går LCHF i morgen. spændende. Mon der kommer andre spændende projekter ind fra sidelinjen ;-)  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar