onsdag den 19. februar 2014

Karryret med Kylling og Broccoli

I dag var 3. dag ud af de 100, og den første hviledag.

Min krop priser sig lykkelig over, at der ikke skal ske det vilde i dag. Mine brystmuskler er fortsat ømme og benene lider lidt efter gårsdagens træning. Så de mange gode planer for i dag, blev afløst af afslapning og hygge. Dog fik vi snøvlet os ud på en lang aftentur, så benene kunne løse lidt op.

Tror ski ikke hende frøken Bech er helt dum ;-)

Jeg lavede ellers bounty i går aftes, der nu står klar til overtrækning, men det må vidst klares i morgen.

Vi fik til gengæld lavet os en lækker aftensmad. Og så lærte Magnus at rive sin egen emmentaler, han skal nok blive en god LCHF'er en gang :)




Karry-ret m. kylling og brocollie


  • 1½ dl kokosmælk
  • 400 g kylling
  • 1 brocollie
  • 100 g svampe
  • 2 løg
  • 2 spsk karry
  • Salt og peber

Steg kyllingen af i karry, salt og peber.
Tilsæt kokosmælk og lad det koge lidt ind
Rens brocollie og del i små buketter, fyld i wokken.
Skær løg groft og tilsæt
skær svampe groft og tilsæt.

Lad det simre i 5 min.

Nu må jeg hellere smutte i seng, madpakken er ordnet, der er ryddet op og det eneste jeg skal er at stå op og have ro p i morgen. Hvem vidste at det er så afslappende at have overblik :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar