torsdag den 13. februar 2014

100-dages projektet

På mandag starter mit "nye" liv. Håbet er mere overskud og at få det fysisk bedre i kroppen.

Vægten er et godt stykke under ønskevægten, har det super på LCHF, er slet ikke i tvivl om at dette er min livsstil.

Men hvad gør man så? Skulle man kigge på andre aspekter af ens liv, der trængte til ændringer. Ja, det skal vi da.

Egentligt var planen opstramning (for jeg har levet ret højt på vægttab uden at røre en finger). Men i min søgen stødte jeg på en bog, der kunne tackle hele 3 områder, der seriøst trængte til en justering, eller måske nærmere en opprioritering.


Bogen jeg endte med at købe er "Fit på 100 dage".


  1. Søvnen      (har en evne til MAX at sove 6 timer pr. nat)
  2. Struktur    (efter at have købt bil, fik jeg ikke mindre tid end da jeg cyklede. Desuden er det skræmmende hvor ofte jeg befinder mig i Rema for at købe en ting jeg glemte)
  3. Træning    (vægten siger -35 kg uden at have bevæget sig, er lidt stolt af det, meen, måske ville det både gavne den dårlige ryg og selvværd, hvis man nu strammede lidt op :p)

Planen er at følge træningsplanen, bruge hendes ganske glimrende råd om struktur og søvn og samle inspiration af maden (får nok brug for en anelse mere fedt end hun bruger)



Har helt sommerfugle i maven. Glæder mig til at komme i gang og se udviklingen af krop og sind hen mod sommeren :)


Let the Games Begin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar