lørdag den 11. januar 2014

Aktiv weekend

Puuh. Har ikke haft en udpræget kreativ uge, men fik da taget revanche her i weekenden.

Jeg havde besluttet at lave lækker mad weekend. Der skulle være noget der understøttede min personlige ophøjede fornemmelse for LCHF. Med i købet fik jeg forberedt mig på frokosten til den næste uge :) Der er ikke noget som følelsen af at være velforberedt.




Har nu en hulens masse skrivning foran mig

Glæder mig til at vise jer opskrifterne :)


Det jeg har nået her i weekenden

Fredagens lækkerier

  • Lækker aftensmad bestående af bønne/bacon salat, hakkebøf og blomkålsbearnaise (og kartofler til non-LCHF'erne i huset)
  • Hvidkålspandekager
  • Ekstra crunchy snickersfudge

Lørdags brunch

  • Nutella
  • Peanutbutter
  • Blåbær-ananas smoothie
  • Vafler m. nutella, flødeskum og ristede nødder
  • Scramble eggs, bacon og pølser

Kæresten bliver nok aldrig nøddefan. Men heldigvis er bacon og æg altid et hit. Må huske at købe hvidt brød til de andre næste gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar